Nahrávám...

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Co se stane s mými údaji? Jak bezpečné jsou moje údaje?

Bereme bezpečnost našich webových stránek velmi vážně. Proto považujeme veškeré Vaše osobní údaje za přísně důvěrné. Vaše osobní údaje jsou využívány pouze pro realizaci našich smluvních závazků. Pro zvýšení bezpečnosti Glamira neukládá čísla kreditních karet v naší databázi. Jakmile je Vaše transakce dokončena, nikdo nemá přístup k číslu Vaší karty. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů. .

Mohu změnit svou objednávku po odeslání?

Ano, můžete změnit svou objednávku po odeslání, ale pouze telefonicky prostřednictvím našeho zákaznického servisu – čím dříve, tím lépe.

Má každý výrobek záruku?

Všechny Glamira značkové výrobky mají záruku výrobce. Samozřejmě, že všechny naše výrobky mají záruku ze zákona.

Jak mohu hledat konkrétní produkt?

Můžete hledat konkrétní produkty pomocí vyhledávacího pole v horní části, například zadáním čísla položky ve vyhledávacím poli.

Pokud nechcete hledat konkrétní značku, ale pomocí určitých znaků nebo barev, můžete vyhledávat pomocí filtru na levé straně

Zapomněl/a jsem heslo. Jak získám nové heslo?

Klepněte na tlačítko pod položkou menu "Přihlášení" na odkaz "Zapomněli jste heslo", zadejte svou e-mailovou adresu a obratem Vám zašleme heslo nové.

Koupil jsem si prsten, ale velikost mi nepadne, co mám dělat?

Všechny naše výrobky mohou být vráceny do 60 dnů za předpokladu, že jsou splněny podmínky pro vrácení zboží. Máte možnost změnit velikost prstenu jednou zdarma, nebo můžete poslat prsteny zpět a my Vám vrátíme peníze, nebo je připíšeme na Váš Glamira účet. Mějte na paměti, že toto neplatí prsteny s rytím na zakázku.

Jaké způsoby platby existují?

Klikněte zde pro více informací o platbě.

Moje platba přes PayPal se nezdařila. Co mám dělat teď?

Pokud jste neobdrželi potvrzení o platbě od PayPal, prosíme, neváhejte nás kontaktovat na servis@GLAMIRA.cz. Rádi Vám pomůžeme.

Jak mohu uplatnit voucher?

Před dokončením objednávky můžete zadat kód voucheru. Umístěte položku do nákupního košíku. Nyní zadejte kód voucheru a odešlete objednávku. Na jednu objednávku lze uplatnit pouze jeden kupon.

Jsou moje údaje o platební kartě vymazány po odeslání objednávky?

Nebudeme ukládat údaje o kreditní kartě ani fakturační adresu Vašeho účtu.

Účtujete DPH?

Všechny ceny na stránkách jsou uvedeny včetně DPH.

Jak dlouho bude trvat zpracování mé objednávky?

Čas potřebný ke zpracování závisí na tom, jak se Vaše údaje předají prostřednictvím našeho systému. Kdykoli zákazník umístí objednávku kreditní / debetní kartou, údaje z karty jsou přísně kontrolovány s cílem zajistit maximální bezpečnost a zabránit možnému podvodu s kreditními kartami. Vaše banka může vyžadovat bezpečnostní kontroly k ověření nákupu. Pokud jsou všechny údaje správně zadány a ověřeny, bude Vaše objednávka zpracována, v případě, že výrobky jsou skladem nebo ve výrobě. My pak zpracujeme Vaši objednávku a odešleme zásilku co nejdříve.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

V případě, že chcete zrušit objednávku, zavolejte na naši servisní inku 800 922 229 nebo pošlete email na servis@glamira.cz . Je důležité mít připraveno referenční číslo, takže budeme schopni najít a zpracovat Vaši objednávku tak rychle, jak je to jen možné. Náš servisní tým Vám rád zodpoví Vaše otázky a poskytne Vám další informace.

Musím se před objednáním registrovat?

Buď se můžete zaregistrovat a vytvořit si účet nebo objednávat jako host. V tomto případě budou vaše údaje uloženy pouze pro příslušnou zakázku. Účet Vám dává možnost podívat se na Vaše osobní údaje kdykoliv a spravovat je. Mimo jiné se můžete například zeptat na stav své objednávky.

Je možné doručit mojí objednávku do jiné země?

Každý GLAMIRA obchod je určen pro danou zemi a dodání objednávky do jiné země není možné.

Jaké existují možnosti dodání?

Klikněte zde pro více informací o dodání.

Jak dlouho bude trvat dodání objednávky?

Předpokládaný čas do odeslání najdete v jednotlivých detailech produktu. Po odeslání, dostanete emailem potvrzení se sledovacím číslem zásilky, dostanete zásilku cca do 5 pracovních dnů. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme pracovat na Vaší objednávce, dokud neobdržíme platbu. Pro více informací prosíme zkontrolujte naše "Způsoby platby"

Jak mohu sledovat svou zásilku?

Můžete sledovat stav Vaší objednávky prostřednictvím sítě DHL zadáním DHL sledovacího čísla, které obdržíte do e-mailu s potvrzením odeslání.

Nedostal jsem objednávku, co mám dělat?

Prosíme zkuste sledování služby DHL, kde se Vaše zásilka právě nachází. Pokud není žádný nový status za více než čtyři dny, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na servis@GLAMIRA.cz Budeme kontaktovat DHL a zjistíme, kde se Vaše objednávka nachází, a / nebo zda se ztratila během přepravy. Pokud jste neobdrželi žádný e-mail se sledovacím číslem DHL, obraťte se prosím na náš zákaznický servis co nejdříve.

Jaké jsou náklady na dopravu mé objednávky?

Zjistěte více o poštovném kliknutím zde

Jak se mohu zaregitrovat na GLAMIRA.cz?

Klepněte na tlačítko "Přihlásit se" v horní části stránky. Budete automaticky přesměrováni na stránku "Přihlásit nebo zaregistrovat", kde uvidíte registrační formulář. Poté, co vyplníte požadované údaje, dostanete e-mail s potvrzením. Nyní se můžete přihlásit do svého zákaznického účtu a doplnit chybějící informace.
Volba Adresář vám umožní přidat různé adresy, které mohou být důležité, pokud je doručovací adresa odlišná od fakturační adresy. Mějte na paměti, že máte také možnost zaregistrovat se během samotného procesu objednávání.

Jak mohu změnit své osobní údaje?

Chcete-li aktualizovat uložené údaje, musíte se přihlásit do svého zákaznického účtu pomocí e-mailové adresy. Můžete změnit své osobní údaje kliknutím na odkaz "Změnit údaje o účtu".

Jak bezpečná jsou moje data?

Zajistíme, že s Vašimi daty bude zacházeno důvěrně a zašifrovaně pomocí SSL (Secure Socket-Layer), zabezpečeného serverového software. Šifrované informace o Vaší objednávce, Vaše jméno, adresa, údaje z kreditní karty nebo bankovní údaje nelze přečíst jakoukoliv třetí stranou

Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?

Můžete upravit předvolby newsletter na stránce nastavení účtu nebo odhlásit aktuální newsletter kliknutím na odkaz na zrušení odběru v horní nebo dolní části newsletteru.

Jak se mohu ujistit, že jsem si vybral/a správnou velikost prstenu?

Existuje celá řada způsobů, jak správně změřit velikost prstenu. Nechte si od nás zdarma poslat naši měřící šablonu.

Vytiskněte si šablonu pro změření prstu doma. Odkaz na tuto šabonu najdete v detailech prstenu pod tlačítkem ""Zjistěte si velikost"" v bodě č.

Můžete si velikost změřit i pomocí posuvného měřítka – změřte si průměr a podívejte se do naší tabulky velikostí. Pokud již velikost prstenu znáte, ale nevíte, jak ji převést, podívejte se do naší velikostní tabulky. Tabulka ukazuje aktuální obvod (mm) prstenu. Podrobnější údaje najdete v našem Průvodci velikostí prstenu.

Jak si mohu objednat šablonu?

Můžete si ji objednat zdarma zasláním e-mailu, včetně svého jména a adresy na ringsizer@GLAMIRA.cz s předmětem "Objednat šablonu", nebo můžete vyplnit formulář na stránce vybraného produktu. Když klepnete na odkaz "Najít velikost", otevře se další stránka s odkazem na formulář, po jehož vyplnění Vám obratem šablonu zašleme.

Co mám dělat, když jsem šablonu nedostal/a?

Pokud jsme Vám poslali šablonu a nedorazila do 7 dnů, prosíme pošlete e-mail na náš zákaznický servis. Někdy se stává, že se věci ztratí na poště. Pokud se tak stane, obratem Vám pošleme novou šablonu.

Co mám dělat s rozbitými šperky?

Můžete vrátit výrobek a my šperky opravíme. Před vrácením produktu si přečtěte naše “Pravidla pro vrácení zboží” kliknutím zde

Jak mám o své šperky pečovat?

Čistěte šperky čistým, vlhkým hadříkem nebo čisticí utěrkou z mikrovlákna. Vysušte stříbrné šperky velmi dobře před skladováním, abyste zabránili výskytu skvrn. U stříbrných šperků, použijte leštící hadřík pro běžné čištění. Po vyčištění uložte šperky do šperkovnice s jednotlivými kusy šperků oddělenými měkkým hadříkem nebo zvlášť. To pomáhá zabránit poškrábání šperků. Obecně platí, že byste se měli vyhnout dlouhodobému kontaktu s vodou, jako je sprchování nebo koupání se šperky. Nevystavujte šperky působení čisticích prostředků nebo jiných chemických látek, jako jsou tělová mléka, sprej na vlasy, opalovací přípravky nebo oleje jakéhokoli druhu. Nedoporučujeme také extrémní teplo, teplou vodu, parní nebo ultrazvukové čističe.

Co když objednané produkty nesplňují moje očekávání?

Klikněte zde pro komplexní informace o vrácení zboží.

Pokud kupuji dárek online a obdarovanému se nehodí nebo nelíbí, mohu věc vrátit?

Pokud si nejste jisti svým nákupem, můžete výrobek vrátit do 60 dnů. Klikněte zde pro další informace o vrácení zboží.

Jaké jsou opravy, na které se nevztahuje záruka?

V souladu s naší výrobní politikou může být po podrobném šetření změna velikosti a jiné opravy zpoplatněny v závislosti na modelu,slitině a např. rytí výrobku.
Pro další informace klikněte prosím na odkaz http://www.GLAMIRA.cz/return-policy

Procesy, které NEJSOU zahrnuty v rámci záruky, zahrnující změnu velikosti, gravírování nebo jiné opravy, jsou uvedeny níže:

  • Změnu velikosti nelze provést na černé a bílé nerezové oceli,
  • Odstranění rytí nelze provést na černé a bílé nerezové oceli,
  • U titanových produktů nelze měnit velikost,
  • Rytí na titanových výrobcích nelze odstranit.

Výrobek k opravě odešlete na naši adresu (viz ""Reklamace"") – odesílejte pouze výrobek bez dalších předmětů. Pokud zašlete certifikát a dárkovou krabičku, po opravě Vám nebudou vráceny! Přeprava je na Vaši odpovědnost. Pokud požádáte o dárkovou krabičku, budete muset zaplatit přepravní poplatek předem, jak je stanoveno naším zákaznickým servisem.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Blížící se Vánoce a s němi spojený zvýšený počet objednávek může prodloužit stanovenou lhůtu pro opravy a úpravy šperků. Vězměte prosím tuto skutečnost na vědomí.