Poštovné zdarma

  60 denní záruka vrácení zboží

 
   

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A ZÁRUČNÍ LHŮTA

Aktualizováno dne 20. října 2017

V GLAMIŘE zaručujeme 100% zákaznickou spokojenost a dodání vysoce kvalitních výrobků. Pokud nejste z nějakého důvodu spokojeni s nákupem, můžete gravírované nebo negravírované zboží v původním stavu vrátit do 60 dnů od data doručení objednávky, a to za předpokladu splnění podmínek pro vrácení.

Vrácení gravírovaných položek je možné pouze v případě, že byly zakoupeny po 1. červnu 2017 a za předpokladu, že nebyla odstraněna ochranná pečeť. Další podrobnosti naleznete v části Zrušení (vrácení peněz) níže.

Před vrácením zboží si prosím nejdříve důkladně přečtěte tuto stránku.

Důležitá poznámka: Gravírované položky mohou být vráceny pouze za účelem výměny zboží formou tzv. store creditu a nelze za ně požadovat vrácení peněz. Store credit vám umožní zadat novou objednávku u společnosti GLAMIRA ve stejné výši vašeho původního nákupu. Negravírované položky mohou být vráceny za účelem výměny zboží formou tzv. store creditu, nebo může být požadováno vrácení peněz.

ZÁRUČNÍ LHŮTA

Šperky GLAMIRA jsou velmi pečlivě vyráběny s použitím vysoce kvalitních materiálů, což je důvod, proč stojíme pevně za všemi našimi výrobky s velkorysou záruční lhůtou.

Všechny výrobky GLAMIRA jsou dodávány společně s bezplatnou doživotní zárukou. V případě výrobní vady vám GLAMIRA bez problému výrobek bezplatně opraví, pokud zboží splní podmínky pro doživotní záruku.

Před samotným zpracováním podléhají všechny žádosti o opravu kontrole našeho profesionálního týmu, který zajišťuje kvalitu výrobků.

V případě, že náš tým, který zajištuje kvalitu výrobků, zjistí, že poškození nebylo způsobeno následkem výrobní vady, budete o této skutečnosti informováni a zároveň obdržíte informaci, zda je možná případná oprava za poplatek.

Doživotní záruka je k dispozici pro výrobky, které byly zakoupeny počínaje datem 1. června 2017. U výrobků zakoupených před tímto datem zůstává platná 2 letá záruka počínající datem obdržení zboží.

Podmínky doživotní záruky a opravy

1. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na deformace a poškození, které byly způsobeny následkem nehody, nesprávným užíváním, úmyslným poškozením, nedbalostí, nevhodným (nesprávným) ošetřením nebo běžným opotřebením.

2. Záruka pozbývá platnosti v případě, pokud byl výrobek jakýmkoliv způsobem upraven, dodatečně gravírován, byla změněna velikost nebo bylo zboží opraveno třetí osobou (klenotník) nebo jakoukoliv jinou osobou mimo oprávněných zaměstnanců společnosti GLAMIRA.

3. V případě, že jakákoliv část šperku (kameny, řetízek, zapínání atd.) upadne, oddělí se nebo se roztrhne, je zapotřebí zaslat všechny tyto části do GLAMIRY bez pokusu o opravu. GLAMIRA nenese zodpovědnost za chybějící části ani kameny.

4. Doživotní záruku nelze převést na třetí osobu (třetí stranu).

Tato záruka výrobce se nevztahuje na následující:

  • Změna barvy způsobená vystavením šperků chemickým látkám, užíváním make-upu, koupáním v bazénu, sprchováním nebo užíváním šperku ve vaně nebo vířivce.
  • Škrábance, otlaky, prohlubně nebo odlomené části způsobené běžným opotřebením nebo nesprávným používáním.
  • Nedbalostí či nesprávným užíváním ohnuté nebo opotřebené úchyty, které mohou způsobit vypadnutí nebo ztrátu kamene.
  • Ztracený nebo odcizený kámen (kameny).
  • Položky, které byly zneužity nebo opotřebeny nepřiměřeným užíváním nad rámec běžného denního nošení.

Vezměte prosím na vědomí, že následující případné komplikace jsou způsobeny povahou konkrétního výrobku a nejsou považovány za vadu:

  • Drobné nepravidelnosti a rozdíl ve zpracování
  • Přirozené vlastnosti kovu nebo drahých kamenů (jako je barva, inkluze atd.)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží máte možnost do GLAMIRY vrátit za účelem vrácení peněz, změny velikosti prstenu, gravírování nebo opravy. Jediné, co požadujeme, je vyplnění formuláře pro vrácenízboží a přiložení jeho vytištěné formy do balíčku společně s položkou.

Pro usnadnění a efektivnost celého procesu se prosím ujistěte, zda jste při vyplňování formuláře pro vrácení zboží zvolili správný důvod pro vrácení a vyplnili všechna povinná pole. Bez požadovaných informací nebude moci být vaše žádost zpracována.

Po odeslání formuláře pro vrácení zboží obdržíte potvrzovací e-mail obsahujícící adresu, kam zboží zaslat a kopii formuláře, který jste vyplnili Tento formulář prosím vytiskněte a vložte do balíčku společně s vrácenou položkou.

Před odesláním se prosím ujistěte, zda je balíček řádně zabezpečen. Doporučujeme zboží před odesláním pojistit a zaslat takovým způsobem, abyste měli k dispozici sledovací číslo zásilky. GLAMIRA nezodpovídá za ztrátu nebo poškození zboží během přepravy.

Náklady na zaslání zásilky nejsou hrazeny společností GLAMIRA a částku v celé její výši hradí zákazník.

Vrácené zboží prosím zašlete na adresu:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Poté, co balík obdržíme, zásilku zpracujeme. Tento proces zpracování trvá 2-4 pracovní dny. Vezměte prosím na vědomí, že všechny položky následně podléhají kontrole našeho týmu, který zajišťuje kvalitu produktů a na základě této kontroly a vaší žádosti mohou být dodatečně účtovány poplatky. Jakmile bude položka zkontrolována, budete požádáni o případnou úhradu poplatku. O tomto kroku budete informováni ještě před samotnou úpravou/opravou/vrácením zboží.

V případě dotazů týkajících se vrácení zboží, nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím e-mailu na servis@glamira.cz nebo telefonicky na tel. čísle 00 420 358 881 313 Rádi vám poradíme.

Přečtěte si prosím velmi pečlivě níže uvedené informace ještě předtím, než zboží zašlete k vrácení/opravě/úpravě.

ZRUŠENÍ (VRÁCENÍ)

Pro uplatnění nároku na vrácení zboží musíte splnit níže uvedené podmínky:

  • Položka je vrácena v původním stavu, nevykazuje žádné známky užívání, na položce nejsou viditelné škrábance, skvrny a jiné nedostatky.
  • Originální pečeť (plomba) je neporušena a nebyla odstraněna. (Všechny gravírované i negravírované produkty jsou opatřeny černou pečetí /plombou/. Ujistěte se prosím, že nedošlo k jejímu odstranění.)
  • Vrácená zásilka obsahuje všechny doplňkové materiály, jako je originální dárková krabička, certifikáty a jiné propagační předměty.
  • U položky nebyla dodatečně změněna velikost nebo nebyla jinak upravena.
  • Produkt není objednávka na míru (vlastní model vyroben na základě designu nebo specifikace modelu).
  • Produkt není zakoupen s GIA certifikovanými diamanty.
  • Zboží bylo vráceno do GLAMIRY v rámci 60 dnů od data přijetí zásilky.

Vrácenou částku připíšeme stejným způsobem, jakým byla realizována platba za zboží. (S výjimkou poplatků za zaslání zásilky.) Vezměte prosím na vědomí, že platební transakce vrácených finančních prostředků může trvat až 10 pracovních dnů v závislosti na typu banky nebo vydavateli karty.

Důležitá poznámka: Gravírované položky mohou být vráceny pouze za účelem výměny zboží formou tzv. store creditu a nelze za ně požadovat vrácení peněz. Store credit vám umožní zadat novou objednávku u společnosti GLAMIRA ve stejné výši vašeho původního nákupu. Negravírované položky mohou být vráceny za účelem výměny zboží formou tzv. store creditu, nebo může být požadováno vrácení peněz.

GRAVÍROVÁNÍ

V případě, že si objednáte výrobek bez gravírování a budete-li jej chtít později doplnit, rádi to pro vás uděláme za drobný poplatek (100 Kč za znak) a 100 Kč za doručení zpět na vaši adresu.

Chcete-li výrobek vrátit zpět na změnu gravírování, vyplňte formulář pro vrácení zboží a postupujte podle kroků v sekci "VRÁCENÍ". Ujistěte se prosím, zda zasíláte výrobek na změnu gravírování bez doplňkových předmětů, jako je krabička nebo certifikát. Tyto předměty by vám nebyly vráceny.

Gravírování nemá vliv na vaši doživotní záruku. V případě, že bude gravírování realizováno třetí osobou, jako je jiný klenotník než oprávněný zaměstnanec GLAMIRY, vaše doživotní záruka pozbude platnosti.

Vezměte prosím na vědomí, že gravírování může trvat až 25 pracovních dnů v závislosti na produktu.

ZMĚNA VELIKOSTI

GLAMIRA vám ráda změní velikost vašeho prstenu zdarma (gravírování není překážkou) do 60 dnů od data přijetí zboží. Na vlastní nebo upravované výrobky (speciální objednávky, které byly vyrobeny na požadavky klienta) se nevztahuje právo na bezplatnou změnu velikosti.

Upozorňujeme, že změnu velikosti prstenů je možné provádět pouze v rozsahu nabízených velikostí.

Chcete-li výrobek vrátit zpět na změnu velikosti, vyplňte formulář pro vrácení zboží a postupujte podle kroků v sekci "VRÁCENÍ". Ujistěte se prosím, zda zasíláte výrobek na změnu velikosti bez doplňkových předmětů, jako je krabička nebo certifikát. Tyto předměty by vám nebyly vráceny.

V případě, že bude změna velikosti realizována třetí osobou, jako je jiný klenotník než oprávněný zaměstnanec GLAMIRY, vaše doživotní záruka pozbude platnosti.

Vezměte prosím na vědomí, že změna velikosti prstenu může trvat až 25 pracovních dnů v závislosti na konkrétním produktu a takto upravený prsten nebude možné vrátit a žádat vrácení peněz.

OPRAVA

Chcete-li výrobek vrátit zpět na opravu, vyplňte formulář pro vrácení zboží a postupujte podle kroků v sekci "VRÁCENÍ". Ujistěte se prosím, zda zasíláte výrobek na opravu bez doplňkových předmětů, jako je krabička nebo certifikát. Tyto předměty by vám nebyly vráceny.

Vezměte prosím na vědomí, že oprava může trvat až 25 pracovních dnů v závislosti na produktu.