
Máte nárok na vrácení zboží do 60 dnů ode dne, kdy vám byla vaše objednávka doručena.
Nemáte uložené žádné položky.
Máte nárok na vrácení zboží do 60 dnů ode dne, kdy vám byla vaše objednávka doručena.
V GLAMIŘE zaručujeme 100% zákaznickou spokojenost a dodání vysoce kvalitních výrobků. Pokud nejste z nějakého důvodu spokojeni s nákupem, můžete gravírované nebo negravírované zboží v původním stavu vrátit do 60 dnů od data doručení objednávky, a to za předpokladu splnění podmínek pro vrácení.
Vrácení peněz při gravírovaných produktech je k dispozici pouze pro produkty zakoupené od 21. srpna 2020. Další podrobnosti naleznete v části Zrušení (vrácení) níže.
Před vrácením zboží si prosím nejdříve důkladně přečtěte tuto stránku.
Šperky GLAMIRA jsou velmi pečlivě vyráběny s použitím vysoce kvalitních materiálů, což je důvod, proč stojíme pevně za všemi našimi výrobky s velkorysou záruční lhůtou.
Všechny výrobky GLAMIRA jsou dodávány společně s bezplatnou doživotní zárukou. V případě výrobní vady vám GLAMIRA bez problému výrobek bezplatně opraví, pokud zboží splní podmínky pro doživotní záruku.
Před samotným zpracováním podléhají všechny žádosti o opravu kontrole našeho profesionálního týmu, který zajišťuje kvalitu výrobků.
V případě, že náš tým, který zajištuje kvalitu výrobků, zjistí, že poškození nebylo způsobeno následkem výrobní vady, budete o této skutečnosti informováni a zároveň obdržíte informaci, zda je možná případná oprava za poplatek.
Doživotní záruka je k dispozici pro výrobky, které byly zakoupeny počínaje datem 1. června 2017. U výrobků zakoupených před tímto datem zůstává platná záruka 2 roky počínající datem obdržení zboží.
Podmínky doživotní záruky a opravy
1. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na deformace a poškození, které byly způsobeny následkem nehody, nesprávným užíváním, úmyslným poškozením, nedbalostí, nevhodným (nesprávným) ošetřením nebo běžným opotřebením.
2. Záruka pozbývá platnosti v případě, pokud byl výrobek jakýmkoliv způsobem upraven, dodatečně gravírován, byla změněna velikost nebo bylo zboží opraveno třetí osobou (klenotník) nebo jakoukoliv jinou osobou mimo oprávněných zaměstnanců společnosti GLAMIRA.
3. V případě, že jakákoliv část šperku (kameny, řetízek, zapínání atd.) upadne, oddělí se nebo se roztrhne, je zapotřebí zaslat všechny tyto části do GLAMIRY bez pokusu o opravu. GLAMIRA nenese zodpovědnost za chybějící části ani kameny.
4. Doživotní záruku nelze převést na třetí osobu (třetí stranu).
Tato záruka výrobce se nevztahuje na následující:
Vezměte prosím na vědomí, že následující případné komplikace jsou způsobeny povahou konkrétního výrobku a nejsou považovány za vadu:
Položku můžete vrátit společnosti GLAMIRA za účelem vrácení peněz, změny velikosti nebo požadavku na opravu.
Pro usnadnění a efektivnost celého procesu se prosím ujistěte, zda jste při vyplňování formuláře pro vrácení zboží zvolili správný důvod pro vrácení a vyplnili všechna povinná pole. Bez požadovaných informací nebude moci být vaše žádost zpracována.
Po odeslání formuláře pro vrácení zboží obdržíte potvrzovací e-mail obsahujícící adresu, kam zboží zaslat a kopii formuláře, který jste vyplnili. Tento formulář prosím vytiskněte a vložte do balíčku společně s vrácenou položkou. Pamatujte prosím, že váš požadavek na vrácení zboží bude zpracován podle informací, které nám sdělíte online. Jakékoliv písemné poznámky na vytištěné žádosti o vrácení nebudou brány v úvahu.
Před odesláním se prosím ujistěte, zda je balíček řádně zabezpečen. Doporučujeme zboží před odesláním pojistit a zaslat takovým způsobem, abyste měli k dispozici sledovací číslo zásilky. GLAMIRA nezodpovídá za ztrátu nebo poškození zboží během přepravy.
Náklady na zaslání zásilky nejsou hrazeny společností GLAMIRA a částku v celé její výši hradí zákazník.
Vrácené zboží prosím zašlete na adresu:
GLMR EOOD
bul. Andrey Lyapchev №1A
Sofia 1756, Bulgaria
Poté, co balík obdržíme, zásilku zpracujeme. Tento proces zpracování trvá 2–4 pracovní dny. Vezměte prosím na vědomí, že všechny položky následně podléhají kontrole našeho týmu, který zajišťuje kvalitu produktů a na základě této kontroly a vaší žádosti mohou být dodatečně účtovány poplatky. Jakmile bude položka zkontrolována, budete požádáni o případnou úhradu poplatku. O tomto kroku budete informováni ještě před samotnou úpravou/opravou/vrácením zboží.
V případě dotazů týkajících se vrácení zboží, nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím e-mailu na servis@glamira.cz nebo telefonicky na tel. čísle 00420 800 922 229. Rádi vám poradíme.
Přečtěte si prosím velmi pečlivě níže uvedené informace ještě předtím, než zboží zašlete k vrácení/opravě/úpravě.
Pro uplatnění nároku na vrácení zboží musíte splnit níže uvedené podmínky:
Vrácenou částku připíšeme stejným způsobem, jakým byla realizována platba za zboží. (S výjimkou poplatků za zaslání zásilky.) Vezměte prosím na vědomí, že platební transakce vrácených finančních prostředků může trvat až 10 pracovních dnů v závislosti na typu banky nebo vydavateli karty.
Produkty, které si zakoupíte prostřednictvím kreditu na nákupy mohou byt vráceny pouze v podobně opětovného kreditu na nákup, ne ve finanční hotovosti. Kredit na nákup nemůže být konvertován na hotovost, ani být převeden na někoho jiného nebo být uplatněn na služby jako je expresní doručení, nebo poplatek za změnu velikosti.
GLAMIRA vám ráda změní velikost vašeho prstenu zdarma (gravírování není překážkou) do 60 dnů od data přijetí zboží. Na vlastní nebo upravované výrobky (speciální objednávky, které byly vyrobeny na požadavky klienta) se nevztahuje právo na bezplatnou změnu velikosti.
Vezměte prosím na vědomí, že změnit velikost prstenu lze pouze do takových velikostí, jaké jsou uvedeny na stránkách společnosti GLAMIRA. Prsteny, které jsou vyrobeny na objednávku zákazníka (speciální objednávky od zákazníků, které jsou navrženy a vyrobeny podle jejich požadavků) nelze změnit nebo vyměnit zdarma.
Proces změny prstenu se vztahuje pouze na velikost prstenu. Rozšiřování nebo zužování prstenu není zahrnuto v tomto procesu.
Chcete-li výrobek vrátit zpět za účelem změny velikosti, vyplňte formulář pro vrácení zboží a postupujte podle kroků v sekci „VRÁCENÍ“. Ujistěte se prosím, zda zasíláte výrobek na změnu velikosti bez doplňkových předmětů, jako je krabička nebo certifikát. Tyto předměty by vám nebyly vráceny.
V případě, že bude změna velikosti realizována třetí osobou, jako je jiný klenotník než oprávněný zaměstnanec GLAMIRY, vaše doživotní záruka pozbude platnosti.
Proces změny velikosti trvá přibližně 25 pracovních dní v závislosti na produktu a na prsteny se změněnou velikostí se nevztahuje možnost vrácení peněz.
Chcete-li výrobek vrátit zpět na opravu, vyplňte formulář pro vrácení zboží a postupujte podle kroků v sekci „VRÁCENÍ“. Ujistěte se prosím, zda zasíláte výrobek na opravu bez doplňkových předmětů, jako je krabička nebo certifikát. Tyto předměty by vám nebyly vráceny.
V závislosti na produktu může proces opravy trvat přibližně 25 pracovních dnů.