Kdo jsme?

První obchod byl založen v roce 1999 v německém Heilbronnu, který i nadále zůstává hlavním sídlem poboček. Během osmi let úspěšné zkušenosti ve vysoce rozvinuté oblasti zpracování šperků prošla společnost významnými obchodními změnami a začala rozvíjet svou nabídku a rozšiřovat svou zákaznickou základnu. Obchodní název společnosti GLAMIRA byl založen v roce 2011 a to od malého klenotníka k jednomu z klíčových hráčů v evropském sektoru šperků. Koncem roku 2011 GLAMIRA udělala skvělý pokrok v UK a na španělském trhu a to včetně Německa.

V roce 2012 GLAMIRA začala navrhovat a rozvíjet své vlastní produkty. Tato změna strategie poskytla příležitost aktivně vstoupit na mezinárodní scénu. Ve tom samém roku GLAMIRA začala obchodovat v Rakousku a Švýcarsku. V roce 2013 společnost úspěšně pokračovala ve vstupu na mezinárodní trh tím, že do svého rostoucího portfolia přidala Finsko, Itálii, Dánsko, Švédsko a Francii.

V průběhu roku 2014 GLAMIRA posílila svou firemní strukturu, která umožnila společnosti vstoupit na trhy západní Evropy a rychle se rozvíjela na klíčových evropských trzích. V roce 2016 GLAMIRA vedle USA, Tichomoří a Jižní Ameriky dále rozšiřovala své podnikání na trzích východní Evropy a Dálného východu.

V roce 2020 je GLAMIRA jednou z předních klenotnických společností - dodává své výrobky do více než 65 zemí a má pobočky v 8 zemích - Německu, Švýcarsku, USA, Velké Británii, Norsku, Austrálii, Bulharsku a Turecku.

My, jako Glamira, pracujeme neúnavně, abychom uspokojili potřeby zákazníků, a to jak profesionálně, tak efektivně - v souladu s naší firemní hodnotou integrity a důvěry. Společnost GLAMIRA rozvinula infrastrukturu světové úrovně E-Commerce, která usnadňuje potřeby dnešních globálních spotřebitelů a poskytuje svým uživatelům rychlé a vysoce kvalitní služby s využitím nejnovějších technologií.

https://www.glamira.cz/glamira-worldwide/