Nahrávám...

DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA NA ŠPERKY & ROZŠÍŘENÉ PLÁNY OCHRANY

Co je to doživotní záruka na šperky?

Doživotní záruka na šperky je zárukou toho, že produkt byl vyroben v nejvyšších standardech kvality a případné vady původního designu nebo zpracování budou kryté výrobcem doživotně.

Na co se vztahuje doživotní záruka?

- Chyby v původním designu produktu

- Chyby v použitých materiálech (jako je typ nebo barva kovu)

- Funkční vady vzniklé řemeslným zpracováním

Co jsou plány ochrany šperků?

Plány ochrany šperků jsou plány rozšířených služeb, které vám poskytují další služby, na které se nevztahuje standardní doživotní záruka. Tyto plány umožňují širší ochranu vašich šperků navíc k vaší doživotní záruce.

Jaký je rozdíl mezi doživotní zárukou na šperky a plánem ochrany?

Každý výrobek GLAMIRA je poskytován s plánem doživotní záruky, který pokrývá veškeré vady výrobce, ale nevztahuje se na běžnou údržbu výrobku a/nebo škody, ke kterým dojde v důsledku běžného opotřebení v průběhu času, nesprávného použití nebo nehod. Za doživotní záruku se neplatí žádný další poplatek.

Na druhou stranu plány ochrany pokrývají požadavky na údržbu nebo škody vyplývající z běžného opotřebení, nesprávného použití nebo nehod. Tyto plány jsou zpoplatněny v závislosti na zvolené možnosti pokrytí.

Kolik typů plánů ochrany je k dispozici?

Nabízíme dva plány ochrany s různými úrovněmi pokrytí.

Je povinné vybrat plán ochrany?

Ne, plány ochrany nejsou povinné; Pokud však dáváte přednost rozšířené záruce na šperky, můžete si vybrat jednu z dostupných možností.

Jaký je rozdíl mezi plánem rozšířené ochrany a plánem rozšířené ochrany+ ?

Rozdíl mezi plány ochrany spočívá v pokrytí poskytovaných služeb. Plán rozšířené ochrany vám umožňuje získat služby údržby po 60denní lhůtě pro vrácení, zatímco plán rozšířené ochrany+ vám poskytuje širší služby údržby včetně reprodukce a výměny kamenů.

Jaké jsou náklady na plány ochrany?

Cena závisí na vašem výběru produktu a úrovni pokrytí. Můžete si prohlédnout cenu vybraného tarifu a přidat jej do objednávky při placení.

Je poplatek za zpáteční dopravu zahrnut v mém plánu ochrany?

Ano je. Pokud vrátíte váš produkt na opravu v rámci vašeho plánu ochrany, poskytneme vám přepravní štítek a vy neplatíte za zpáteční zásilku.

Jak plán ochrany použít?

Vše, co musíte udělat, je dodržet náš standardní postup vrácení a popsat váš požadavek, na který se vztahuje váš plán ochrany. Vaše předplatné plánu ochrany bude k dispozici v našem systému a váš produkt bude odpovídajícím způsobem servisován.

Jak obnovit plán ochrany?

Rozšířené plány ochrany jsou dostupné pouze pro zvolené časové období a nelze je obnovovat.

Co když se rozhodnu vrátit můj produkt za účelem vrácení peněz?

Pokud vrátíte produkt, který splňuje všechny podmínky pro vrácení (vrácený do 60 dnů od doručení, v původním nepoužitém stavu a s visačkou produktu), vrátíme vám také poplatek za ochranný plán.

Mohu využít služeb jiného klenotníka pro základní údržbu, i když mám svůj plán ochrany?

Plán doživotní záruky i plány ochrany jsou v případě úpravy třetí stranou neplatné. Nenechávejte prosím váš produkt opravovat jinde.

Popis Služeb

  • Vady výrobce: Za vady výrobce jsou považovány chyby v původním návrhu výrobku a vady vzniklé v důsledku vadných kovů nebo zpracování.

  • Změna velikosti prstenu: Nabízíme jednorázovou bezplatnou změnu velikosti pouze během prvních 60 dnů po doručení vaší objednávky. Po tomto období nejsme schopni poskytovat služby v oblasti velikosti prstenů. Plány rozšířené ochrany vám umožňují vrátit prsten ke změně velikosti i po 60 dnech.

  • Obnova rhodiování, leštění a povrchové úpravy: Pravidelným používáním ztrácí kov vašich šperků svůj lesk; povrchová úprava prstenu nebo rhodiování (pokud je k dispozici) může časem vyblednout. Vaše šperky budou vyleštěny a/nebo budou bezplatně obnoveny povrchové úpravy či rhodiování s vaší rozšířenou ochranou.

  • Odstranění skvrn a patiny: Bez ohledu na to, jaký je kov vašich šperků, mohou se zašpinit nebo získat patinu v závislosti na způsobu použití. Vaše prodloužená záruka se vztahuje na odstranění všech nečistot, zašmodrchání, patiny nebo oxidace.

  • Oprava rozbitých šperků (bez chybějících částí): Vaše šperky se mohou rozbít v důsledku nárazu, nesprávného použití nebo nehod. Naše plány ochrany pokrývají opravy rozbitých částí, pokud nechybí žádné části šperku a drahé kameny na nich (pokud jsou k dispozici) jsou stále neporušené.

  • Údržba diamantů, drahokamů a perel: Váš diamant vydrží navždy, ale vyžaduje zvláštní péči, aby si udržel jiskru. Drahé kameny a perly jsou také velmi jemné a je nutné je čistit, aby si dlouho zachovaly svou přirozenou krásu. Údržba diamantů, drahokamů a perel zahrnuje čištění kamenů a perel na vašich špercích.

  • Zajištění kamenů (nastavení bez hrotů): Kameny na nastaveních bez hrotů se mohou časem uvolnit a to může způsobit jejich odpadnutí. Kameny zajišťujeme na nehrotových nastaveních, aby zůstaly na místě.

  • Utahování hrotů: Hroty vašich šperků se mohou zachytit o oblečení a ohnout se nebo se časem uvolní, což způsobí vypadnutí kamene. Touto službou se utahují hroty vašich šperků.

  • Oprava poškozeného osazení: Poškozená hlava prstenu nebo osazení na vašem šperku bude opraveno.

  • Přetváření: Váš prsten může začít ztrácet svůj tvar v důsledku křivek a promáčklin způsobených každodenním používáním. Tato služba pokrývá přetváření jakýchkoliv křivých šperků.

  • Oprava řetízků, zapínání, hřbetu náušnic, hřbetu manžetových knoflíčků: Řetízky na bižuterii se mohou někde zachytit a prasknout, náramek nebo řetízkové spony se mohou častým používáním poškodit. Zadní strana náušnic a manžetových knoflíčků se může uvolnit nebo poškodit v důsledku běžného opotřebení. Jakékoli škody vzniklé v důsledku takových incidentů budou opraveny.

  • Výměna poškozených nebo chybějících kamenů do 2,5 mm/kus: Jakýkoli poškozený nebo chybějící drahokam do 2,5 mm je zdarma vyměněn. Celkový počet vyměněných kamenů během plánu nesmí překročit počet kamenů použitých na šperku.

  • Výměna poškozených nebo chybějících perel: Poškozené nebo chybějící perly jsou nahrazeny zdarma. Celkový počet vyměněných perel během plánu nesmí překročit počet perel použitých na špercích.

  • Oprava poškozených smaltovaných, onyxových, keramických, kožených, dřevěných nebo karbonových částí: Smaltované, onyxové, keramické, kožené, dřevěné nebo karbonové části vašich šperků se mohou poškodit v důsledku běžného opotřebení, nesprávného použití nebo nehod. Tyto díly opravujeme a/nebo restaurujeme.

  • Výměna poškozeného nebo chybějícího středového kamene: Středový kámen jakéhokoli typu nebo velikosti je vyměněn zdarma. Tato služba je omezena pouze jednorázově v ochranné lhůtě.

  • Reprodukce rozbitých šperků (bez chybějících částí): Vaše šperky se mohou rozbít v důsledku nárazu, nesprávného použití nebo nehod. Pokud není oprava rozbitých částí možná, vaše šperky budou reprodukovány, pokud z nich žádná část nechybí a drahé kameny (pokud jsou k dispozici) jsou stále neporušené.

  • Gravírování zdarma po dodání: Gravírování je bezplatná služba v době objednávky; tuto službu však následně neposkytujeme. Jednorázové bezplatné rytí po dodání je zahrnuto v plánu ochrany Extended+.

  • Peněžní náhrada po 60 dnech od doručení: Máte k dispozici 60denní zásady pro vrácení vašich šperků. Ochranné plány nezahrnují práva na vrácení položky za účelem vrácení peněz po 60denní lhůtě pro vrácení.

  • Kredit do obchodu po 60 dnech od doručení: Máte k dispozici 60denní zásady pro vrácení vašich šperků a kredit obchodu je jednou z našich možností vrácení peněz. Ochranné plány nezahrnují práva na vrácení položky za kredit v obchodě po 60denní lhůtě pro vrácení.

  • Ztráta nebo krádež: Vaše šperky jsou pojištěny pro případ ztráty při zasílání Vaší objednávky na Vaši adresu; plány ochrany však nepokrývají případy ztráty nebo krádeže po dodání. Pokud se jedná o službu, kterou byste chtěli mít, můžete se obrátit na pojišťovnu.

PRAVIDLA A PODMÍNKY

  • Plány ochrany zůstávají v platnosti po zvolenou dobu po dodání produktu.

  • Plány ochrany nelze převést na jiné osoby, jiné zakázky nebo produkty.

  • Poplatek za ochranný plán nelze použít na jiné služby.

  • Poplatek za ochranný plán nelze směnit za hotovost nebo kredit v obchodě.

  • Bezplatná změna velikosti prstenu je k dispozici pouze jednou ročně během ochranné lhůty.

  • Bezplatná výměna středového kamene je omezena pouze jednorázově během zvoleného období ochranného plánu.

  • Výměny kamenů do 2,5 mm jsou omezeny celkovým počtem kamenů (2,5 mm/kus) na špercích. Počet vyměněných kamenů během plánu nesmí překročit celkový počet kamenů použitých na šperku.

  • Služby v rámci plánů ochrany pokrývají pouze opravu nebo obnovu vlastností produktu původně vybraných v objednávce a nezahrnují jejich změnu na jiné možnosti produktu, jako jsou jiné druhy kamene, kovu, barva kovu, šířka, tloušťka nebo povrch prstenu.

  • Na výměnu chybějících součástí šperků se plány ochrany nevztahují. Jakékoli rozbité díly musí být vráceny spolu s produktem, abyste mohli využít bezplatných opravárenských služeb.

  • Plány ochrany nepokrývají ztrátu nebo krádež.

  • Proces opravy může trvat přibližně 25 pracovních dnů, než jsou provedeny postupy zahrnuté v plánech ochrany.

  • Plány ochrany jsou platné pouze v okamžiku nákupu a nelze je zakoupit samostatně.

  • Plány ochrany jsou neplatné v případě, že byl produkt servisován, opraven nebo upraven třetí stranou.