Nahrávám...

Přepravní podmínky

Přepravní náklady a doba dodání

Standardní doručení objednávky je zahrnuto v ceně vaší objednávky. Společnost GLAMIRA však nehradí dopravu vrácených zásilek.

Během nákupu vám bude poskytnuto odhadované datum dodání. Uozorňujeme však, že odhadované datum dodání není úplně garantované. Dodací lhůta se automaticky vypočítá na základě celkové doby potřebné k vyřízení vaší objednávky, výroby a doručení, jakož i vaše dodací adresy.

Předpokládaný termín dodání se odvíjí od doručení objednávky do hlavních měst zainteresovaných zemích. Očekavájte menší zpoždění pro vzdálenejší oblasti. Společnost GLAMIRA nenese zodpovědnost za opožděné zásilky do vzdálenějších oblastí nebo do oblastí, které nejsou pod správou standardní poštovní služby a do oblastí mimo území země.

Pro expresní dodání zasílky si můžete vybrat jednu ze služeb Express Shipping nebo Express Premium. Vezměte prosím na vědomí, že tyto možnosti zkracují pouze čas potřebný pro zpracování a výrobu objednávky, v porovnání se standardním termínem doručení. Nezaručují konkrétní datum doručení. V případě platby bankovním převodem nebo v případě, že vaše platba neproběhne okamžitě, předpokládaná doba dodání se vypočítá od data obdržení platby. Společnost GLAMIRA nenese žádnou zodpovědnost a nevrátí náklady na dopravu na základě takového zpoždění.

Pojištění dopravy

Vaše objednávka bude doručena společností FedEx. Čas doručení se může lišit v závislosti na poloze vaší adresy. Upozorníme vás v momentě, když vaše objednávka bude odeslána z našeho skladu a její číslo vám zašleme na vámi uvedenou emailovou adresu. Všechny naše balíky jsou pojištěny. Udělejte si prosím čas, v období kdy vám má přijít objednávka, aby vám mohla být doručena. Společnost GLAMIRA nenese žádnou zodpovedosť za opožděné přijetí objednávky nebo její nedoručení. Pokud byl váš balíček vrácen na zpětnou adresu, kvůli vaší nedostupnosti, tak si společnost GLAMIRA vyhrazuje právo na zaúčtování poštovních služeb zákazníkovi.

Pokud jste neobdrželi číslo vaší objednávky, tak si zkontrolujte i "spam" ve vaší poště. Jakmile nevíte číslo vaší objednávky, nebo se vám několik dní nezměnil stav vaší objednávky, tak se obraťte na naše zákaznické centrum. V případě jakýchkoliv problémů bude společnost GLAMIRA kontaktovat dodavatele, aby s ním vyřešila případné problémy.

Před potvrzením objednávky si zkontrolujte svou adresu doručení. V případě, že váš balíček byl poškozen při přepravě, okamžitě odmítněte jeho přijetí a vyplňte formulář o poškození s dopravcem.

Doručovací adresa

Každý GLAMIRA obchod je určen pro danou zemi a dodání objednávky do jiné země není možné.

Objednávky je možné zasílat pouze na adresy fyzických nebo právnických osob. V případě, že adresa doručení vaší zásilky je odlišná od fakturační adresy, se prosím ujistěte, že vaše banka nebo finanční společnost takovou transakci povoluje, aby se zabránilo prodlení vaší objednávky.

Kvůli vaší bezpečnosti nelze měnit dodací nebo fakturační adresu poté, co úspěšně dokončíte objednávky. Pokud se nebudete fyzicky nacházet v dohodnutém termínu na dané adrese, tak prosím kontaktujte náš zákaznický tým, který s vámi dořeší případné detaily.

Doručení mimo regulérní území krajiny

Pokud se vaše adresa nachází mimo regulérní území země, tak počítejte s tím, že vaše objednávka může být proclena nebo mohou být na ni uvalený jiné poplatky. Společnost GLAMIRA nenese jakoukoliv odpovědnost za dodatečná cla nebo poplatky, které vám budou účtovány v souvislosti s danou objednávkou.